Een aandeel in elkaar, dat was de achterliggende gedachte van de bijeenkomst die Rabobank Het Markiezaat organiseerde voor haar leden op dinsdag 18 november. De novembermaand staat bij de bank in het teken van ‘de maand voor de leden’. Zo stelde zij voor deze avond een op maat gemaakte workshop ‘communicatie & public relations’ beschikbaar, in samenwerking met The Winning Concept & Samen in de Regio.
Twee weken eerder vond de eerste workshop plaats bij Rabobank Het Markiezaat speciaal voor verenigingen en stichtingen. Deze avond werden aanwezigen geïnformeerd over zaken als het binden van vrijwilligers, het stimuleren van onderlinge samenwerking, het bepalen van de juiste doelgroep en het wegzetten van een juiste strategie .
Maar liefst 33 aanwezigen namen deze keer plaats in het auditorium van de Rabobank. Moss Dolman, eigenaar van The Winning Concept trapte de avond af met het vraagstuk: “hoe zorg je ervoor dat je de juiste doelgroep bereikt met jouw boodschap?” Met zijn knowhow leidde hij de avond dan ook interessant in. De avond werd door de heer Dolman afgetrapt met een plenair gedeelte waarbij het plan van aanpak werd besproken. Maar liefst vijftien punten voor het hebben van een juiste aanpak werden belicht, van het hebben van een juiste visie tot aan het ontwikkelen van een creatief concept en het evalueren ervan. Alles kwam aan bod. Vervolgens gingen de aanwezigen aan de slag met een doe opdracht, het bepalen van een strategie voor een fictieve organisatie.
Het was wederom een erg leuke avond! Door de enthousiaste energie, mede vanuit de deelnemers kan er terug worden gekeken op een zeer geslaagde workshop! Iedereen kan dankzij Rabobank Het Markiezaat, The Winning Concept & Samen in de Regio terug kijken op een zeer interessante avond!