Beurs ‘Tast-Zien’ mooi in beeld dankzij Vermeulen

3 juni 2013

Match

Vermeulen Steenbergen B.V., marketing en communicatie deskundige in Steenbergen, heeft een mooie poster ontworpen voor de Tast-Zien Beurs. Deze beurs wordt georganiseerd door  Wévigé. Deze stichting houdt zich bezig met het Welzijn van Visueel Gehandicapten.
Met deze poster kan Wévigé nu reclame maken voor hun beurs. Vermeulen Steenbergen verzorgde de opmaak en het is een opvallende poster geworden die zeker de aandacht zal trekken. Stichting Wévigé is bijzonder blij met het resultaat.
De beurs wordt op 30 en 31 augustus gehouden in de Stoelemat en is bedoeld voor senioren en mensen met een visuele beperking.
De toegang is gratis.
Tijdens de Beurs zullen bedrijven en organisaties zich, in professionele stands, presenteren. Daarnaast  is er een dialoog in het duister waarin een goede indruk wordt gegeven wat een visuele beperking inhoudt en worden er workshops gegeven. Voor meer informatie  zie www.wevige.nl.