Lekker hard werken

22 oktober 2020

Match

Dit was het logo. Dit wordt het logo. Kiest een bedrijf voor een nieuwe huisstijl met een ander logo dan krijgt dat meer aandacht dan zomaar een korte tekst. Page & Poster Graphics maakte voor een klant een nieuwe huisstijl bij hun nieuwe logo. Daarbij hoorde ook een campagne om het bij de vestigingen van de klant door het hele land onder de aandacht te brengen. Zij kozen voor een heel pakket aan leuke en handige gadgets met een afbeelding van hun nieuwe logo. Page & Poster zorgde voor de gadgets, de bedrukking en de verspreiding. Een andere keer gaat het om ontwerp en opmaak van drukwerk.

Inspiratie uit het netwerk
Een stoere campagne werd het. Voor de ‘finishing touch’ van het pakket schakelde Page & Poster de deelnemers aan de dagbestedingslocatie van S&L Zorg in. Een verbinding die niet alledaags is voor dit bedrijf, maar die wel een goede ervaring opleverde. “Zij hebben de ruimte die ik in mijn bedrijf niet heb. De cliënten noemen het een ‘echte opdracht’ omdat het voor een bedrijf is. Dat is leuk om te horen”, vertelt Pim Huijgens. Hij laat ook weten, dat de inspiratie voor deze verbinding uit het netwerk van Samen in de Regio komt.

Lekker hard werken
Debbie Kromdijk, jobcoach bij S&L Zorg, vertelt dat de deelnemers aan de dagbesteding het liefst een hele zinvolle dag hebben. “Een dag waarin je lekker hard gewerkt hebt. Dat was met deze klus zeker het geval. Karton vouwen, lijmen, over een bidon schuiven en inpakken. Maar liefst 1500 stuks.”

En verder
Voor Page & Poster en voor S&L Zorg was dit een hele waardevolle kennismaking én meer! De deelnemers op de dagbesteding kunnen rekenen op meer ‘echte opdrachten’ van Page & Poster. Samen werken op de dagbesteding, samenwerken tussen partners. Een waardevolle match binnen ons netwerk.